loading...
دانلود نوحه های جدید و قدیمی
میثم بازدید : 2375 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)

شب های شهادت امام حسین در دهه محرم 1394

دانلود تمامی ده شب ماه محرم 1394

 

 

/moghdam.jpg

شب اول

 شب دوم

---------------------

بی تو که باششم حوصلمم سر میرم- شور

 عباس من داداش فدات

download

خیلی سیاه شده پروندم

download

چشم که وا کردمو دتیا دیدم

download

هردو جهان دلربا ابالفضل

download

 

 

 شب سوم

------------------------------

بی تو شده ی عالمه

به ابی انت و امی دوست دارم

وسط درد دل من یه وازش ارزومه

بنده نوازی میکنی

نه نه که تو در دل دنیا جا داری

دل سیاهمو زر میکنی

دم هیئتم توی نوبتم

--------------------------------------------

 شب چهارم

------------------------

باید خدا خدا کنم

download

محرم محرم وعده مون دم حرم

download

بی کس و اواره منم سرور و اقا همه تو

download

حال تو حال هوامه

download

به جای جای دلم ،جای پای توست

download

مهر تو رو به عالم امکان نمیدهم

download

----------------------------------------

 شب پنجم

----------------------------------

بغضی نشسته تو گلو

آه ای عمو جون

همین خوبه آقا جون

دادی قسم

ای اروم جونم حسین

توی دلا خیلی عزیزی

----------------------------------------

 

شب ششم

---------------------------

ناز چشاتو میکشم -سینه زنی

download

اگه دنیا توی ذوقت میزنه-شور

download

ای هوای دل هوای تو - سنگین

download

نسب اندر نسب غلامم

download

حسین حسین حسین حسین - شعر

download

بازم منو شبهای خوب محرم

download

بسم رب الشهدا

download

-------------------------------------------------

 شب هفتم

-------------------------

ای آروم دل رباب - سنگین

download

شور - از کوچک و بزرگ تا سفید و سیاه

download

دل دیوونه من مثله آهو به در لطف تو پناه اوردم

download

بارون نمیباره بخواب - سنگین

download

شعر خوانی

download

شور - دلم رو بردی غصمو خوردی

download

کرببلا نبر زیادم جوونیمو پای تو دادم

download

 

---------------------------------------------------

 شب هشتم

---------------------------

خسته از این زمونمو

download

شور - بی قرار دلم

download

به عکس گنبد خیرم کردی

download

موج غمت در دل من

download

از ابتدا که عالم امکان درست شد - شعر

download

گریه میکنم مثه بچگیام

download

.--------------------------------------

 شب نهم

-----------------------------

سقا امیر لشکرم ای نور دیده ترم

download

من کبوترت

download

زین پس بجای واژه کرب و بلا بگو بهشت

download

الهی آتش به نیزارم نیوفته

download

ای فرات اشک نگاه تو

download

شعر خوانی -درملک سپه عشق سرداری

download

اسمم از وقتی که نوکر شد

download

باورش یرام سخته آقا

download

 

-----------------------------------------

 شب دهم

--------------------------------

جونم فدات فدا شدی

download

سمت تو باز مرغ دلم راهیه -شور -فوق العاده

download

سید شبابی تو اربابی

download

برای این نماز عشق

download

الله اکبر بر کرب و بلا

download

شعر خوانی - این اشک نیست

download

ارباب قرار ما ی سفر کرب و بلا

download

------------------------------------------

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مداحی کدام مداح اهل بیت خوشتام می اید(انتخاب چند گزینه مجاز میباشد)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 1,273
  • بازدید سال : 7,752
  • بازدید کلی : 856,752
  • کدهای اختصاصی