loading...
دانلود نوحه های جدید و قدیمی
میثم بازدید : 2898 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ ترکی فارسی مصطفی فتاحی به نام ارباب

 

بارونه اشک من آب فراته
روضت کشتی نجاته
مال هر کجا که باشم
وطنم کربو بلاته
وطنم کربو بلاته

دست من به دامنت آقا
وعده ی من و تو کربلا
دست من به دامنت آقا
وعده ی من و تو کربلا

میگن تمومه پهلوونا به قول آذری زبونا
یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینیم پرچمی
یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینیم پرچمی
یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینیم پرچمی

 

 

دانلود آهنگ ترکی فارسی مصطفی فتاحی به نام ارباب

DOWNLOAD

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مداحی کدام مداح اهل بیت خوشتام می اید(انتخاب چند گزینه مجاز میباشد)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 487
  • بازدید ماه : 1,230
  • بازدید سال : 7,709
  • بازدید کلی : 856,709
  • کدهای اختصاصی